قدرت موتور تردمیل :

  • موتورهای تردمیل های خانگی اکثرا”  DC میباشند ، هر موتور دارای سه نوع قدرت اسمی هست که شامل قدرت مداوم یا continous ، قدرت متغییر یا Duty ، قدرت حداکثر یا Peak  میباشد.که قدرت Continous دارای کمترین قدرت عددی و قدرت Peak دارای بیشترین قدرت عددی میباشد. (Continous<Duty<Peak)
  • قدرت Continous : در این قدرت موتور که در سیستم کنترل موتور SCR استفاده میشود ،در این سیستم چون موتور با قدرت یکنواخت کار میکند ، باعث افزایش طول عمر موتور میگردد و از طرف دیگر باعث اسیب به مصرف کننده میشود چون ضربات ناشی از عدم تعادل را جذب نکرده و باعث عدم تعادل بیشتر میگردد که خود باعث ایجاد آسیب در زانو و کمر مصرف کننده میشود.
  • قدرت موتور Duty : در این قدرت موتور که در سیستم های PWM استفاده میشود ،  در این سیستم چون موتور با قدرت متغیر کارمیکند ، موتور میبایست دارای کیفیت بالایی باشد ، در این سیستم فشار های ناشی از عدم تعادل مصرف کننده توسط موتور جذب شده و با کاهش سرعت به تعادل شخص کمک مینماید و باعث کاهش قابل ملاحظه فشار در زانو و کمر میگردد .
  • قدرت موتور Peak : در این قدرت موتور که حداکثر قدرت اسمی موتور است ، بصورت لحظه ای بوده و عملا دستگاه با این قدرت موتور هیچگاه خروجی نداردو معمولا فروشندگان قدرت Peak  را بعنوان قدرت دستگاه به مشتری معرفی میکنند ، که به هیج عنوان صحیح نیست.